Alternate.nl maakt op haar website gebruik van functionele en analyserende cookies. Als je doorgaat op onze website ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.
Meer informatie vind je in onze privacyverklaring .
MenuMenu Alle categorieëndownup

Bestel mogelijkheden

Uiteraard kunt ook telefonisch bij ons bestellen.

Consument
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Tel.: +31 (0)180 - 44 08 44
Zakelijk
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Tel.: +31 (0)180 - 44 08 44

U kunt de door u bestelde artikelen ook bij ons in Ridderkerk afhalen. Hiervoor kiest u tijdens uw bestelling als verzendwijze "Afhalen in Ridderkerk". U kunt hierbij uit verschillende online betaalwijzen kiezen.

Onze producten liggen op verschillende locaties, waardoor deze niet altijd direct op de afhaallocatie beschikbaar zijn. Bestel online, u krijgt van ons bericht wanneer het voor u klaar ligt. Vaak is dit nog dezelfde werkdag maar afhankelijk van het tijdstip van bestellen kan dit de volgende werkdag zijn.

Telefonische bestellingen

Wanneer u telefonisch bestelt kunt u de bestelling op de volgende manieren bij de afhaalbalie afrekenen: via contante betaling, pin of creditcard (MasterCard/Visa). Gelieve er rekening mee te houden dat u zich dient te legitimeren.

Bestellen via de website

U kunt ook via onze website bestellen - dit geldt echter enkel voor artikelen die direct uit voorraad leverbaar zijn. De bestelling dient u dan wel vooraf via IDEAL of Creditcard te betalen.

Om een vlotte verwerking van uw order te waarborgen, worden alle orders bij binnenkomst nogmaals op beschikbaarheid gecontroleerd. Mochten er complicaties optreden, dan zullen wij direct contact met u opnemen. Houdt er echter rekening mee dat de controle en verwerking van uw order alleen tijdens openingstijden plaats vindt.

Nadat uw order volledig verwerkt is krijgt u per e-mail een bericht met hierin een afhaalnummer.
Let op: U kunt uw order pas na het ontvangen van dit afhaalnummer ophalen.
Dit nummer geeft u door bij de afhaalbalie, waarna uw bestelling direct voor u naar voren komt.
Houdt u er rekening mee dat u zich dient te legitimeren bij het in ontvangst nemen van de producten.

Indien de goederen worden afgehaald door iemand anders dan de kaarthouder, dan dient een machtiging i.c.m. een (kopie) geldig legitimatiebewijs van zowel de kaarthouder als de afhaler overhandigd te worden.

Ons adres in Nederland

ALTERNATE Computerversand Nederland C.V.
Handelsweg 110
2988 DC, Ridderkerk

Routebeschrijving

Een routebeschrijving in PDF-formaat vindt u hier.

ALTERNATE levert ook buiten Nederland. U kunt tijdens de bestel procedure, eenvoudig een afleveradres in het buitenland selecteren.

Online bestellen

Bij het bestellen vanuit het buitenland, worden de verzendkosten niet weergegeven. Omdat per land de verzendkosten en de BTW verschillen, worden deze door ons, na het plaatsen van de bestelling apart berekend. U ontvangt dan van ons een 'offerte', met de juiste kosten. U dient deze offerte vooruit te betalen. Zodra de betaling ontvangen is zullen wij tot uitlevering overgaan. Bij annuleren wordt 8% van het aankoopbedrag in rekening gebracht.

Telefonisch bestellen

Ook voor telefonische bestellingen moeten de verzendkosten berekend worden en op basis van een offerte vooruitbetaald worden. Ook hier wordt er bij annuleren 8% in rekening gebracht. Wanneer u vragen heeft of telefonisch wilt bestellen, kunt u contact opnemen met één van onze telefonische verkoopafdelingen.

Klantenservice:

Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Telefoon: +31 (0)180 - 44 08 44
E-mail: klantenservice@alternate.nl

Zakelijk:

Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Telefoon: +31 (0)180 - 44 08 44
E-mail: klantenservice@alternate.nl

BTW-tarieven

Op grond van de geldende regelingen in de Europese Unie, wordt bij een levering naar een EU land, het daar geldende BTW-tarief gehanteerd. In uitzonderlijke gevallen, wordt het Nederlandse tarief gebruikt.

Let op:

Bij levering in landen, die niet tot de EU behoren, wordt ook BTW berekend. Het is mogelijk dat over dergelijke bestellingen invoerrechten en/of douanerechten betaald moeten worden. De BTW kunt u in sommige gevallen terug vorderen door het aanleveren van de originele factuur voorzien van een douane stempel. Tevens hebben wij dan uw bankgegevens nodig (naam van de bank, adres en bankrekening nummer).