Bestel mogelijkheden

Uiteraard kunt ook telefonisch bij ons bestellen.

Consument
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Tel.: +31 (0)180 - 44 08 44
Zakelijk
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Tel.: +31 (0)180 - 44 08 44

Voor de meeste producten geldt dat je deze na het online bestellen kunt afhalen bij ons afhaalpunt in Ridderkerk. Als afhalen voor jouw bestelling mogelijk is, kun je deze optie selecteren tijdens het bestelproces.

ALTERNATE levert ook buiten Nederland. U kunt tijdens de bestel procedure, eenvoudig een afleveradres in het buitenland selecteren.


Online bestellen

Bij het bestellen vanuit het buitenland, worden de verzendkosten niet weergegeven. Omdat per land de verzendkosten en de BTW verschillen, worden deze door ons, na het plaatsen van de bestelling apart berekend. U ontvangt dan van ons een 'offerte', met de juiste kosten. U dient deze offerte vooruit te betalen. Zodra de betaling ontvangen is zullen wij tot uitlevering overgaan. Bij annuleren wordt 8% van het aankoopbedrag in rekening gebracht.


Telefonisch bestellen

Ook voor telefonische bestellingen moeten de verzendkosten berekend worden en op basis van een offerte vooruitbetaald worden. Ook hier wordt er bij annuleren 8% in rekening gebracht. Wanneer u vragen heeft of telefonisch wilt bestellen, kunt u contact opnemen met één van onze telefonische verkoopafdelingen.


Klantenservice:

Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Telefoon: +31 (0)180 - 44 08 44
E-mail: klantenservice@alternate.nl


Zakelijk:

Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Telefoon: +31 (0)180 - 44 08 44
E-mail: klantenservice@alternate.nl


BTW-tarieven

Op grond van de geldende regelingen in de Europese Unie, wordt bij een levering naar een EU land, het daar geldende BTW-tarief gehanteerd. In uitzonderlijke gevallen, wordt het Nederlandse tarief gebruikt.

Let op:

Bij levering in landen, die niet tot de EU behoren, wordt ook BTW berekend. Het is mogelijk dat over dergelijke bestellingen invoerrechten en/of douanerechten betaald moeten worden. De BTW kunt u in sommige gevallen terug vorderen door het aanleveren van de originele factuur voorzien van een douane stempel. Tevens hebben wij dan uw bankgegevens nodig (naam van de bank, adres en bankrekening nummer).