Informatie rondom de drukte

 

Waarom kan ik jullie klantenservice slecht bereiken?
Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice, hierdoor kan een reactie langer duren dan normaal. Ook werken er veel medewerkers vanuit huis, waardoor de overlegstructuren langer zijn. Onze collega’s doen echter hun uiterste best om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Wist je dat je jouw retour ook zelf kunt aanmelden via onze Service Portal?
Waar is mijn pakketje?
Ondanks dat onze vervoerders toch 98% afleveren kan het voor komen dat de bezorging van je pakje langer duurt. Zodra wij jouw pakketje overdragen aan onze verzendpartner ontvang je de Track & Trace code per e-mail. Helaas hebben de pakketbezorgers het momenteel erg druk en kan je zending vertraging oplopen. Het is belangrijk om de Track & Trace code in de gaten te houden voor de meest actuele status van je zending.
Wordt mijn retourrecht verlengd, daar PostNL vraagt om retourneren uit te stellen tot na 7 januari?
Ja, je hoeft je tijdens de feestdagen geen zorgen te maken om de retourtermijn. Indien je je retour op tijd aanmeld bij onze klantenservice of via onze serviceportal zullen we hier flexibel mee omgaan.
Welke maatregelen nemen jullie verzendpartners?
PostNL – Klik hier voor meer informatie
UPS – Klik hier voor meer informatie
DHL – Klik hier voor meer informatie

PostNL Extra@Home:
    Veiligheid van consumenten en bezorgers staat voorop. Wij leveren artikelen bij u binnen af of komen deze ophalen. Daarbij willen we onnodige risico’s voor de gezondheid van alle betrokkenen uitsluiten. Onze bezorgers nemen daarom de volgende voorzorgsmaatregelen om mogelijke besmetting te voorkomen:
  • Onze bezorgers leveren alleen nog over de drempel van uw woning. Ook het eventueel afhalen van uw artikel gebeurt alleen als het achter de drempel van uw woning klaar staat.
  • Tijdens de levering houden ze te allen tijde een veilige afstand tot de ontvanger. Het RIVM beschrijft een veilige afstand als “tenminste de armlengte van een volwassene”
  • Na het aanbellen doen onze bezorgers een stap achteruit. Wij vragen de ontvanger om na het openen van de deur ook een stap achteruit te zetten.
  • De levering wordt vervolgens over de drempel geplaatst (‘drempelbezorging’).
  • Een handtekening zetten voor de schadevrije ontvangst wordt vervangen door het maken van een foto van het artikel over de drempel van uw woning.

Trunkrs:
  • Wij zetten de zendingen neer en nemen afstand zodat de consument op gepaste afstand de zending aan kan nemen.
  • Wij vragen geen handtekening voor ontvangst maar onze bezorgers noteren ter plekke de naam van de ontvanger.
Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten en inclusief thuiskopieheffing.
Overschakelen naar de klassieke weergave