Vertraging in de bezorging van je pakket

Update: Woensdag 2 december 2020

PostNL

Pakketbezorger PostNL kampt door de Black Friday- en Sinterklaasperiode met enorme drukte en achterstanden. Om deze reden sorteren zij de door ons aangeboden pakketten niet direct na ontvangst. Dit betekent helaas dat het verzendproces grote vertraging oploopt.

Tot PostNL jouw zending heeft gesorteerd, toont de track & trace dat je pakket nog niet is ontvangen door PostNL, ondanks dat wij de zending wel hebben overgedragen aan PostNL. Wij raden je aan om de track & trace code van je bestelling te raadplegen voor de meest actuele informatie omtrent de verzendstatus.

DHL

Bij pakketbezorger DHL, kan het voorkomen dat je de melding krijgt dat je niet thuis was. Het pakket zal worden afgeleverd op een DHL ServicePoint in de buurt. Dit komt omdat de chauffeur teveel pakketten had om de rit te voltooien.

Trunkrs

Pakketbezorger Trunkrs, welke voor ons de avondleveringen uitvoert, meldt op dit moment geen problemen.



Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten en inclusief thuiskopieheffing.
Overschakelen naar de klassieke weergave